Karma Grup, kriz yönetimine yönelik sektörün kalite ve üretim yöneticileri ile atölye çalışmasını 24 Ocak, Cuma günü Zuhal Başaran’ın moderatörlüğün de gerçekleştirdi. Katılımcıların kısa bir kriz simülasyonunu deneyimleme şansına sahip oldukları etkinlikte Karma Grup Eğitim Koordinatörü Selda Bayrakdar ile kriz ve standartların ilişkisi üzerine bilgilendirildiler. Günümüzün sosyal medya dinamikleri, sosyal medya da kriz yönetimi üzerine Dijital Pazarlama Stratejisti Zeynep Kömürcü Bulut ‘un sunumu ile yeni jenerasyonun krize etkilerine değinildi. Çok sayıda kriz yönetmediyseniz, bu deneyimi ancak risksiz ve sanal bir ortamda, simülasyonla edinmenin kriz önlemede önemli rol oynadığını belirten Zuhal Başaran, ”Kriz simülasyonu ne kadar gerçekçi yapılırsa, kurumun krizi yönetmedeki olgunluk seviyesi de aynı oranda artacaktır” dedi.
Etkinliğe gösterdikleri ilgi ve vakalardaki başarıları için tüm katılımcılara teşekkür ederek, kriz yönetiminde önemli olan, krizi doğmadan önlemek veya doğan krizi başarıya dönüştürmeye odaklanmak olduğuna dikkat çekmek istedik.