Marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’ın araştırmasına göre*, bu yıl 48 milyon dolarlık marka değeriyle Banvit, Türkiye’nin en değerli markalarından biri oldu.
Beyaz et sektöründe Türkiye’nin önde gelen markalarından biri olan Banvit, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’ın araştırmasına göre 50 milyon dolara yaklaşan marka değeriyle geçen yıl olduğu gibi bu yıl da Türkiye’nin en değerli markaları arasında yer aldı.
Brand Finance, 2020 yılına ilişkin “Türkiye’nin En Değerli Markaları-Turkey 100” çalışmasını tamamladı, listede ilk sırayı 1 milyar 975 milyon dolarlık marka değeriyle THY aldı. Finanstan gıdaya birçok farklı sektörden markaların yer aldığı değerlendirmede 2020 yılı “Türkiye’nin En Değerli Markaları-Turkey 100” araştırmasında Banvit 48 milyon dolarlık marka değeri ile 59’uncu sırada yer aldı.