Kurulduğu günden bu yana bal ve arı ürünlerini en doğal ve sağlıklı haliyle sofralara taşıyan Balparmak’ın 40’ıncı kuruluş yıldönümü vesilesiyle hayata geçirdiği “Dünyaya faydalı 40 yıl” iletişim çalışması Kristal Elma Yarışması’nda 2 kristal, 1 gümüş, 2 bronz olmak üzere beş ödüle birden layık görüldü.
Reklamcılar Derneği (RD) tarafından bu yıl 32’incisi düzenlenen Kristal Elma Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu. Kurulduğu günden bu yana bal ve arı ürünlerini en doğal ve sağlıklı haliyle sofralara taşıyan Balparmak, 40’ıncı kuruluş yıldönümü vesilesiyle hazırladığı, arıcılık mesleğinin özveri gerektiren meşakkatli yolculuğunu anlatan, reklam ajansı Lokal imzalı ”Dünyaya faydalı 40 yıl” iletişim çalışmaları ile Kristal Elma Yarışması’nda 2 kristal, 1 gümüş, 2 bronz olmak üzere beş ödüle birden layık görüldü.
“40 yıldır tek gayemiz dünyaya fayda sağlamak”
Balparmak’ın kazandığı tüm ödüllerin ardında tüketicilerin güveninin yattığını söyleyen Balparmak Pazarlama Direktörü Hakan Şıpkan, “Kurulduğumuz günden bu yana dünyanın en mucizevi besini olan bal ve arı ürünlerinin doğallığını ve saflığını koruyarak hak ettiği değeri bulması için çalışıyor, tüketicilerimize her zaman en yüksek kalitede ürünleri ulaştırıyoruz. 40 yıllık tecrubemiz ile geliştirdiğimiz ve taviz vermediğimiz kalite standartlarımız sayesinde tüketicinin bize duyduğu güven bizi sektörümüzün lideri yaptığı gibi bu güvenin sonuçlarının böyle anlamlı ödüllerle taçlandırmak bizi çok mutlu etti. 40 yıldır tek gayemiz arılarıları, arıcıları ve arı ürünlerini koruyarak dünyaya fayda sağlamak… ‘Dünyaya faydalı 40 yıl’ iletişim çalışmalarımız da bu amacımızdan doğdu. 40’ıncı yıl iletişimimiz kapsamında arıcılarımıza, arılara ve bala verdiğimiz değeri anlatmaya çalıştık. Dünyaya faydalı olma misyonumuzu anlattığımız ve örneklerimizle gösterdiğimiz bu çalışmamızın Kristal Elma gibi değerli bir ödülle taçlandırılması da bu çabaların bir sonucu” dedi.
Balparmak Felis’te de üç ödüle layık görülmüştü
Balparmak’ın arıların doğa ve ekosisteme katkıları hakkında toplumda farkındalık yaratmak, arıların korunması ve arıcılık mesleğinin sürdürülebilirliğine katkı için kadınları ve gençleri sektöre kazandırmak amacıylahayata geçirdikleri sosyal sorumluluk projelerini hatırlatan Şıpkan, sürdürülebilirliğe katkı sağlayan Arıcılık Akademisi ve Arılar Varsa Yarınlar Var projesiyle Felis Ödülleri’nde üç ödüle birden layık görüldüklerinin altını çizdi.
Balparmak hakkında:
Kurulduğu 1980 yılından bu yana bal sektörünün gelişimine öncülük eden ve uzun yıllardır sektörün lideri olan şirket, 300’ün üzerinde çalışanı ve bugün bünyesinde bulundurduğu Balparmak, Balkovan, Apitera ve BallıMix markalarıyla sağlığı, doğallığı, lezzeti her gün sofralara taşıyor. Tüketicisine sunduğu kalite standardı ile farklılaşan Balparmak, bu anlamda sektörün öncülüğünü üstleniyor. Gıda güvenliği konusunda uluslararası standartlara göre çalışan Balparmak, gıda güvenliği sistemi FSSC / 22000 ile Global Gıda Teknik Standardı / BRC (British Retail Consortium) gibi sertifikalara da sahip. Türkiye’nin bal ve diğer arı ürünleri alanındaki ilk, gıda alanında 8’inci Ar-Ge Merkezi’ne sahip olan Balparmak; TÜRKAK tarafından akredite olan Bal ve Diğer Arı Ürünleri Araştırma ve Kalite Kontrol Laboratuvarı sayesinde, tüketicilerine sunduğu ürünlerini 600’den fazla parametre doğrultusunda analiz ediyor.