Reklam ve pazarlama endüstrisinin etkili ve yaratıcı dünyasına katkı sağlayan ve ilham olan tüm ekiplerin başarılarının ödüllendirildiği Felis Ödülleri’nde Balparmak, bu sene de ödülleri topladı. Felis’e “Arıların Sırrı”, “Arılar Varsa Gelecek Var” ve “Arı Alfabesi” projeleriyle katılan Balparmak, tam 13 Felis ödülü aldı.
Balparmak’ın bu yıl 20 Mayıs Dünya Arı Günü’nde “Arılar Varsa Gelecek Var” sloganıyla arının ekosistem için önemi hakkında yediden yetmişe herkesin dikkatini çekerek hayata geçirdiği etkili farkındalık çalışmaları, PR bölümünde Influencer Aracılığıyla İletişim kategorisinde Felis kazandırırken, WOM İletişimi kategorisinde ise Başarı ödülü getirdi. Balparmak, aynı projeyle Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik bölümünde Hayvan Haklarını Koruyan kategorisinde de Felis’i kazandı.
Arıların Sırrı kampanyası kapsamında çekilen Baba-Kız ve Ayşe Teyze filmleri ise Film Felis bölümünde Gıda kategorisinde 2 başarı ödülünün birden sahibi oldu. “Arıların Sırrı” ise Balparmak’a Tüketici Sağlığı Ürün / Hizmet İletişimi Bölümünde Gıda Takviyeleri kategorisinde 1 Felis getirdi.
Balparmak’a 360’ Entegre Marka Deneyimi Kampanyası, Ufuk Açan Dijital Fikirler, Holistik Dijital Kampanya, Görsel Tasarım ve Gıda kategorilerinde 5 Başarı, Web Sitesi ve Gıda kategorilerinde ise 2 Felis kazandıran “Arı Alfabesi” projesi, besinlerin yerini söylemek, etraftaki tehlikeleri haber vermek, yeni bir yuvaya karar vermek için birbiriyle iletişim kuran arıların hareketlerinden ilham alarak hazırlandı.
Balparmak hakkında:
Tüketicisine sunduğu kalite standardı ile farklılaşan Balparmak, bu anlamda sektörün öncülüğünü üstleniyor. Gıda güvenliği konusunda uluslararası standartlara göre çalışan Balparmak, FSSC 22000 (Food Safety System Certification) ve BRCGS (British Retail Consortium Global Standarts) gibi uluslararası gıda güvenliği sistemleri sertifikalarına da sahip. Türkiye’nin bal ve diğer arı ürünleri alanındaki ilk, gıda alanında 8’inci Ar-Ge Merkezi’ne sahip olan Balparmak; TÜRKAK tarafından akredite olan Bal ve Diğer Arı Ürünleri Araştırma ve Kalite Kontrol Laboratuvarı sayesinde, tüketicilerine sunduğu ürünlerini en az 100 parametrede analiz ediyor.