Balparmak’ın “Bala gerçek değerini verenler, arıların yaptığı doğal balı tercih eder” söylemiyle hazırlanan reklam filmi yayına girdi.
Balparmak’ın “Bala Gerçek Değerini Verenler” mottosuyla hazırladığı yeni reklam filmi yayına girdi. Bir markette geçen reklam filminde “Bala gerçek değerini verenler, arıların yaptığı doğal balı tercih eder.” söylemiyle Balparmak markasının ürün kalitesine ve doğallığına vurgu yapılıyor. Karbonat Reklam Ajansı’nın imzasını taşıyan reklam filminin yönetmen koltuğunda ise Barış Berberoğlu oturuyor.
Reklam filmini izlemek için;
Reklamın Künyesi
Reklamveren: Balparmak
Reklamveren Yetkilileri: Didem Doğan, Miray Sağır, Kamil Pınar, Neval Tunalı, Melis Altıparmak, Elis Ozgan, Merve Yılmaz
Reklam Ajansı: Karbonat
Kreatif Direktör: Oğuzhan Atliman
Executive Business Director: Emre Abay
Kreatif Ekip Liderleri: İrem Ataman Yiğit, Kerem Mutlu
Kreatif Ekip: Ece Özkan, Hamideddin Moğulkoç, Melike Türkmen, İrem Şahin, Yalçın Gülkaynak, İbrahim Basooğlu, Sedat Kaya
İletişim Ajansı: Excel İletişim ve Algı Yönetimi
Sosyal Medya Direktörü: Kural Ayaz
Sosyal Medya Yöneticisi: Buket Akın Erbaz, Melis Ege
Müşteri İlişkileri Direktörü: Mine Bostan Kuzman
Müşteri İlişkileri Uzmanı: Elif Gürpınar, Gizem Gülcü
Yapım Şirketi: DAT Film
Yapımcı: Engin Aydoğdu
Yönetmen: Barış Berberoğlu
Post Prodüksiyon Şirketi: Sinefekt
Balparmak hakkında:
Tüketicisine sunduğu kalite standardı ile farklılaşan Balparmak, bu anlamda sektörün öncülüğünü üstleniyor. Gıda güvenliği konusunda uluslararası standartlara göre çalışan Balparmak, FSSC 22000 (Food Safety System Certification) ve BRCGS (British Retail Consortium Global Standarts) gibi uluslararası gıda güvenliği sistemleri sertifikalarına da sahip. Türkiye’nin bal ve diğer arı ürünleri alanındaki ilk, gıda alanında 8’inci Ar-Ge Merkezi’ne sahip olan Balparmak; TÜRKAK tarafından akredite olan Bal ve Diğer Arı Ürünleri Araştırma ve Kalite Kontrol Laboratuvarı sayesinde, tüketicilerine sunduğu ürünlerini en az 100 parametrede analiz ediyor. Balparmak’ın zengin ürün gamında süzme çiçek balları, çam balı, monoflora balları, farklı bölgelerden elde edilen Anadolu Lezzetleri Grubu, BallıMix ve Apitera serisi yer alıyor. Balparmak’ın iyi yaşam markası Apitera, Balparmak Ar-Ge Merkezi’nde yapılan çalışmalarla belirlenen yenilikçi, takviye edici gıda ürünlerinden oluşuyor. Bal ve diğer arı ürünlerini özel bitki ekstraktlarını buluşturan Apitera’nın ürün gamında Apitera Zen, Apitera Up, Apitera Mind, ApiteraDox, Apitera Gest, Apitera Kids Muzlu, Apitera Mix Portakallı, Apitera+ Mix, Apitera+ Kids’in yanı sıra Apitera Plus Propolisli Sprey, yetişkinlere yönelik Apitera Plus Forte Propolis ve çocuklara yönelik Apitera Plus Propolis Çocuk ürünleri bulunuyor.