Barry Callebaut Türkiye, Eskişehir fabrikasına yaptığı yeni yatırımlar ile Chocovic markasının ürün gamını genişletmeye devam ediyor. Bitter ve Sütlü çikolata ürün yelpazesini Chocovic Beyaz ile tamamlayan marka, profesyoneller ve şefler için yaratıcılık dünyasının kapılarını açıyor. 28-29 Şubat’ta Eskişehir’de gerçekleştirilen Barry Callebaut Distribütör Buluşması’nda duyurusu ve tanıtımı yapılan Chocovic Beyaz, Beyaz 34 ve Beyaz 37 olmak üzere iki farklı akışkanlığa ve farklı gramajlara sahip.
- Barry Callebaut, pastacılık, unlu mamuller ve şekerlemelerde her türlü kullanıma uygun olan Chocovic markasının ürün gamını beyaz çikolata ile genişletiyor.
- Mart ayında satışa çıkan Chocovic Beyaz, 34 ve 37 olmak üzere iki farklı akışkanlığa sahip.
- Chocovic Beyaz 34 ve Chocovic Beyaz 37, 10 kg pul olarak üretilirken daha yoğun akışkanlığa sahip Beyaz 34, 2,5 kg’luk blok formunda da şeflerin ve profesyonellerin beğenisine sunuluyor.
- Fiyat & performans ürünü olan Chocovic Beyaz, dolgudan kaplamaya, kalıplamadan dekorasyona kadar farklı alanlardaki çikolata ve pastacılık uygulamalarında profesyonellerin ve şeflerin aradığı çözümleri sunuyor.
175 yılı aşkın deneyimiyle çikolata ve kakao sektöründe dünya lideri olan Barry Callebaut, özellikle yarı endüstriyel pastacılık ve gurme pazarında fiyat ve performans açısından en çok tercih edilen markası Chocovic ürün gamını beyaz çikolata ile tamamladı. Chocovic Beyaz tanıtım lansmanı, 28-29 Şubat’ta Eskişehir’de gerçekleştirilen Barry Callebaut Distribütör Buluşması’nda Türkiye’deki tüm distribütörlerin katılımıyla gerçekleştirildi. Profesyonellerin ve şeflerin ihtiyacına göre geliştirilen Chocovic Beyaz, 34 ve 37 olmak üzere iki farklı akışkanlığa sahip. Chocovic Beyaz 34 ve Chocovic Beyaz 37 her ikisi de 10 kg pul olarak üretilirken daha yoğun akışkanlığa sahip Beyaz 34’ün 2,5 kg’luk blok formu da bulunuyor.
Bu farklı akışkanlıkları ve gramaj seçenekleriyle Chocovic Beyaz, ürünlerinde fark yaratmak isteyen pastacılık profesyonelleri ve gurme müşterilerine aradıkları çözümleri sunuyor. Profesyoneller artık dolgu, kaplama, kalıplama, dekorasyon ve daha fazlası için kendi özel uygulamalarına uygun ideal akışkanlığı seçme esnekliğine sahipler.
Chocovic, beyaz çikolatanın da eklenmesiyle tamamlanan ürün gamı ile çikolata ve pasta kreasyonlarında mükemmelliği arayan profesyoneller ve şefler için tat, doku ve çok yönlülükte sektörün aradığı çözüm olmaya hazır.
Chocovic Beyaz Çikolata, Barry Callebaut’un Eskişehir fabrikasına yapılan yatırımlarla Türkiye’de yerel olarak üretiliyor. Yapılan bu yatırımlar bir yandan fabrikanın yetkinliklerini geliştirirken bir yandan da Barry Callebaut Global’in Türkiye’ye olan güvenini vurguluyor.
Barry Callebaut Group Hakkında (www.barry-callebaut.com):
2022/23 mali yılında yaklaşık 8,5 milyar CHF yıllık satış gerçekleştiren Zürih merkezli Barry Callebaut Group, kakao çekirdeklerinin tedarik edilmesinden işlenmesine ve çikolata dolguları, süslemeleri ve karışımları dahil olmak üzere en iyi çikolataların üretilmesine kadar geniş bir yelpazede hizmet veren, dünyanın önde gelen yüksek kaliteli çikolata ve kakao ürünleri üreticisidir. Dünya genelinde 66 üretim tesisinde faaliyet gösteren Grup, 13 binin üzerinde küresel işgücü istihdam etmektedir.
Barry Callebaut Group, endüstriyel gıda üreticilerinden çikolata üreticileri, pasta şefleri, fırıncılar, oteller, restoranlar ve catering şirketleri gibi zanaatkar ve profesyonel çikolata kullanıcılarına kadar tüm gıda endüstrisine hizmet vermektedir. Grup çatısı altında Gurme müşterilerin özel ihtiyaçlarını karşılayan küresel markalar Callebaut®, Chocovic®, Van Houten®, Bensdrop®, Cacao Barry®, Carma® ve dekorasyon uzmanı Mona Lisa® bulunmaktadır.
Barry Callebaut Group, geleceğin kakao tedarikini sağlamak ve yetiştiricilerin geçim kaynaklarını iyileştirmek için “Forever Chocolate” stratejisi altında çikolatayı norm haline getirmeyi taahhüt ediyor. Cocoa Horizons Foundation’ın sürdürülebilir bir kakao ve çikolata geleceği yaratma hedefine destek olmaktadır.