Kriz Yönetimi Eğitimi
Doğru bir kriz yönetiminde amaç kriz ortaya çıkmadan alınması gereken önlemleri tamamlamak, çalışanları kriz konusunda bilinçlendirmek, hatta bu krizi bir fırsat olarak kullanıp sonunda “iyi ki yaşamışız bu krizi” dedirtecek sonuçlar üretmektir. Kriz Yönetimi Eğitimi ile kuruluşların iş sürekliliğini sağlamak için riskleri ve etkilerini ele alma yöntemleri aktarılır.
EĞİTİMİN AMACI:
Kriz, şirketin sürdürülebilirliğini tehlikeye sokan, olağandışı, genelde beklenmedik bir durumdur. Kriz
– İnsanlar (tüketiciler, toplum, şirket çalışanları, üçüncü partiler vb.)
– İş (finansal durum, ana aktiviteler, şirket itibarı)
– Ve/veya çevrenin
tehlikede olduğu durumlardır.
Kimi zaman gelişini sinyal veren fakat hızlı, organize ve etkili bir şekilde yönetilemediklerinde beklenmedik anlarda da ortaya çıkabilen krizler işletmelerin çöküşüne neden olabilmektedir. Kriz yönetiminde önemli olan, krizi doğmadan önlemek veya doğan krizi başarıya dönüştürmektedir.
Doğru bir kriz yönetiminde amaç kriz ortaya çıkmadan alınması gereken önlemleri tamamlamak, çalışanları kriz konusunda bilinçlendirmek, hatta bu krizi bir fırsat olarak kullanıp sonunda “iyi ki yaşamışız bu krizi” dedirtecek sonuçlar üretmektir.
Bu eğitimle katılımcılara kriz öngörüsü, kriz yönetimi ve krizi fırsatlara dönüştürme yetkinlikleri kazandırmak hedeflenmektedir.
EĞİTİM İÇERİĞİ:
– Kriz nedir?
– Kriz yönetimi prensipleri ve kriz takımı
– Yönetim planı
– Paydaşların tanımlanması ve yönetimi
– Erken tanı programları, risk analizi ve kriz riski taşıyan konuların yönetimi
– Medya takibi
– Kriz yönetim süreci ve iletişimi (iç ve dış iletişim stratejileri)
– Kullanılacak dokümanlar/oda vb. kaynaklar
– Kriz sonrası analizi
– Vaka Çalışmaları
KATILIMCI PROFİLİ: Üst ve Orta Düzey Yöneticiler, Yönetici Adayları ve Çalışanlar.
EĞİTİMİN SÜRESİ: 1 gün
EĞİTMEN: Zuhal BAŞARAN
İLETİŞİM: 0216 706 34 70 / info@karmalt.com