Çin ve Türkiye arasındaki ticari ilişkilerin en büyük platformlarından biri olan ve 2020 yılının mayıs ayında 6. Kez gerçekleştirilmesi planlanan Çin Ürünleri (China Homelife Turkey) Fuarı devam eden Covid-19 salgını sebebiyle hem katılımcı hem de ziyaretçilerimizin daha iyi ve verimli bir fuar deneyimi yaşayabilmeleri için bu yıl kapılarını 23 – 25 Eylül 2020 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde 6. kez açacaktır. 800 Çinli firmanın katılımıyla Sinerji Uluslararası Fuarcılık organizasyonunda gerçekleşecek olan China Homelife Fuarı, Uzakdoğu potansiyelinden faydalanmak isteyen girişimciler için önemli bir fırsat niteliğini taşıyor. Türk Standartlarına uygun olarak tüm kontrollerden geçmiş tekstil, hazır giyim ve aksesuarları, ev tekstili, inşaat malzemeleri, el aletleri ve hırdavat, ev gereçleri, elektrikli ev aletleri, mobilya, elektronik eşyalar, hediyelik eşya, züccaciye, mutfak ve banyo armatürleri, gıda, lojistik, makine ekipmanları, led ve aydınlatma ürünleri başta olmak üzere 50 binin üzerinde ürünün yer alacağı fuar, 7’den 70’e herkesin ilgisini çekecek.
China Homelife Çin Ürünleri Fuarı’nın online platformu olan chinahomelifeturkey.com internet sitesi üzerinden 7 Gün 24 saat ulaşılabiliyor. Firmalara ithal etmek istedikleri ürün ve firma ile ilgili bilgi alma olanağı sunan platformda, ziyaretçiler ister numune siparişi verebiliyor isterlerse de ihtiyaçları olan ürünü fuarda görmek üzere talep edebiliyor.
Küresel ticaretin lokomotifi olma özelliğini taşıyan Çin Ürünleri Fuarı (China Homelife), ticaret akışının en hızlı büyüyen ticaret koridorunu oluşturuyor. Dünyada uygun maliyetli, her seviyede kalitede ürün ve hammadde bulunabilirliği avantajı ile son 20 yıldır tüm dünyanın üretim merkezi haline gelen Çin, Türkiye’de China Homelife fuarı ile görücüye çıkıyor. 2019 yılında 500 Çin’li firmanın katıldığı ve yaklaşık 12 bin iş dünyası profesyonelinin ziyaret ettiği China Homelife Turkey Çin Ürünleri Fuarında 573 ikili iş görüşmesi ve toplamda 32,4 milyon dolarlık iş hacmi gerçekleşmiş, 2020 yılında 800’den fazla firmanın katılımıyla 12.000 m2’lik bir alanda gerçekleşecek ve 720’nin üzerinde ikili iş görüşmesi yapılması planlanmaktadır.
Dünya ticaret arenasında Çin ürünlerini tanıtmak için düzenlenen China Homelife fuarlar serisi; Türkiye, Polonya, Meksika, Mısır, Brezilya, Ürdün, Güney Afrika, Hindistan, Kazakistan, Birleşik Arap Emirlikleri ve İran olmak üzere 11 ülkede yılda bir kez düzenlenir. Çin Hükümeti tarafından katılım maliyetlerinin yüzde 100’ünün karşılandığı fuar, ülkemizin jeopolitik konumu sayesinde her iki ülke ekonomisi için de büyük önem arz ediyor.