Doğadan ilham alan 135 yıllık köklü geçmişiyle İsviçreli Hero Baby’nin küresel çaptaki sürdürülebilirlik vizyonu olan “İklim Pozitif 2030” ile kaynakların verimli kullanımına dikkat çekerek, daha iyi bir dünya ve daha iyi bir çevre hareketini destekliyor. “Doğadan sofraya” sloganıyla sürdürülebilir ekosistemi destekleyen Hero Baby Türkiye, her yıl 5 Haziran’da kutlanan Dünya Çevre Günü’nde, gezegenimize karşı olan sorumluluk bilinciyle çevreyi üretim süreçleriyle koruma altına almayı önemsiyor.
“İklim Pozitif 2030” vizyonunu sürdürülebilirlik başlığı altında yöneten Hero Baby Türkiye, kaynakların verimli kullanımı, doğa dostu üretim ve sağlıklı olarak doğal gıda başlıkları altında değerlendiriyor. Gelecek nesillere daha iyi bir çevre bırakmak inancıyla yola çıkan Hero Baby, sürdürülebilir kaynak kullanımı yoluyla hammaddelerin korunmasına dikkat çekiyor, toprağın biyolojik çeşitliliği ve sağlığı üzerinde sahip olmak adına çiftçiler ve tedarikçilerle iş birliğinde bulunuyor.
Hero Baby, Ankara’da bulunan iki fabrikasıyla bebek maması üretiminde kaynakların verimli kullanılması için çalışmalarına emin adımlarla devam ediyor. Enerji tasarrufunun sürdürülebilir bir çevreyi desteklediğini vurgulayan Hero Baby, teknolojinin odağında üretim süreçlerinde su ve elektrik üretimini minimize etmeyi ihmal etmiyor. Geri dönüştürülmüş ambalajlarla üretimi gerçekleştirerek, doğanın sunduklarını daha etkin konusunda da önemli adımlar atan marka, gelecek nesillerin sağlıklı gelişiminde doğanın korunması gerektiği ilkesini benimsiyor. “İklim Pozitif 2030” inisiyatifinin son halkasında da tarladan itibaren başlayan sürdürülebilir bir yolculuğun doğal bir sonucu olarak doğal olarak sağlıklı bir gıdayı tüketicileriyle buluşturuyor. Böylelikle tüm üretim süreçlerinde sürdürülebilirliği öne çıkaran bir bakış açısıyla üretimlerine devam ederek, 2030 yılına kadar Türkiye dahil olmak üzere tüm dünyada doğanın ürünler için sunduğundan daha fazlasını doğaya geri kazandırmayı hedefliyor.
Hero Baby Türkiye, ekosisteminin korunmasına yönelik geliştirilen ve Türkiye’deki arı popülasyonunu destekleyen 6 yıllık “Bu Bahçede Arı Var!” projesini ardından yine üniversite ve özel sektör iş birliğinde megakentlerdeki arı nüfusuna dikkat çekerek 2020 yılında “Arı Evim Geleceğim” projesini de başlattı. Proje çerçevesinde doğada yalnız yaşayan soliter arıların, kent nüfusu içerisinde de doğal yaşamı desteklemesini amaçlayan arı evleri sayesinde, 5 yıl içerisinde 50 milyon arıyı kent yaşantısına kazandırmayı planlayan Hero Baby Türkiye, çocukların şehirde de dalından meyve ve sebze tüketmesini hedefliyor.
https://www.hero.com.tr/ herobabyturkiye
Hero Baby Hakkında:
Uluslararası bir gıda firması olan Hero, İsviçre’nin Lenzburg kentinde 1886 yılında kuruldu. İlk kuruluş amacı, meyve ve sebzelerin sağlıklı ambalajlarda saklanabilmesi olan Hero, daha sonra üretim alanını genişletti. Hero, bugün dünya üzerinde 4 bin 300 çalışanıyla, bebek maması (bebek devam sütleri, kaşık ve kavanoz mamaları), meyve suları, tahıllı bar, reçel ve benzeri gıda alanlarında ürünler sunuyor. 135 yıldır tüketicisine kaliteli ürünler sunan Hero, bugün Avrupa’nın en büyük mama üreticilerinden biri konumunda. Avrupa, Amerika, Ortadoğu ve Afrika’da faaliyet gösteren Hero Grup, başarısını inovasyon, teknoloji ve kalite sistemi yatırımlarına borçludur. Kurulduğu günden bugüne, kalite ilkesine sonuna kadar bağlı kalarak üretim yapan Hero, ürün kalitesinde de liderdir.
Hero Türkiye, Türkiye’de bebek beslenmesine uygun kalitede yetiştirdiği meyveler, sebzeler ve tahıllar ile üretim yapar. Bebek besinlerini üretirken mutfaklarımızda kullandığımız besinlere çeşitlilik ekler, vitaminler, mineraller ile besin değerlerini artırır. Bebeklerini sağlıklı besinler ile beslemek isteyen annelerin gösterdiği özen Hero Baby’nin de önceliğidir. Hero Baby’nin Türkiye’deki 60’tan fazla çeşitte ürün içeren portföyü arasında; bebek devam sütleri mamaları, kaşık mamaları, kavanoz mamaları yer alır.