Nestlé Waters Türkiye, 36 ülkeden sonra Türkiye’de ilk defa gerçekleştirilen ve kazanan ürünlerin tüketicilerin oylarıyla belirlendiği “Yılın Seçilmiş Ürünü” programının içecek kategorisinde Nestea soğuk çay markasıyla ödül aldı.
29 senedir 36 ülkede yaklaşık 4 milyar tüketiciye ulaşan ve Türkiye’de ilk defa gerçekleştirilen “Yılın Seçilmiş Ürünü” programı kapsamındaki Tüketici İnovasyon Ödülü 2016’nın kazananları 17 Mart Perşembe günü Soho House’da düzenlenen ödül töreniyle açıklandı. Araştırma şirketi Nielsen’in 4.155 tüketiciyle yaptığı anketler sonucunda kazanan ürünlerin belirlendiği program kapsamında, tüketiciler ürünlerin “albenisi”, “inovatif özelliği” ve “performansına” göre değerlendirdi.
Nestlé Waters Türkiye, Nestea soğuk çay markasıyla içecek kategorisinde Tüketici İnovasyon ödülünü almaya hak kazandı. Marka olarak tüketicilere ve müşterilere en kaliteli hizmeti sunmaya önem verdiklerini vurgulayan Nestea Marka Müdürü Bahar Turunç; ‘’Bugün bizler için çok değerli olan bu ödülü almaktan dolayı gurur duyuyoruz. Nestlé Waters Türkiye bünyesinde bulunan, her geçen gün büyüyen ve soğuk çay pazarında da yükselen bir grafik çizen Nestea‘yi, bu ödüle layık gören tüketicilere çok teşekkür ederim‘’ dedi.
Gerçek şeker ile üretilen Nestea, tatlandırıcı içermeyen soğuk çay markaları arasında en az şeker miktarına (yüzde 5) ve kaloriye sahip üründür.