Sürekli öğrenme ve organizasyonun içinden yeni kariyer fırsatları yaratmayı önceliklerinden biri olarak kabul eden Mondelēz International Türkiye’de iki önemli atama yaşandı.
Siparişten Nakde Ülke Müşteri Hizmetleri ve Lojistik Müdürü olarak çalışan Tayfun Can Küçük, Geleneksel Kanal Satış Müdürü (Marmara) olarak atandı. Küçük’ün görevini ise Avrupa, Ortadoğu ve Afrika (EEMEA) bölgesinde Bölge Süreç Mükemmeliyeti Siparişten Faturaya Lideri olarak görev yapan Özlem Önen devraldı.
Mondelēz International Türkiye’de 2011 yılında kariyerine başlayan ve Türkiye Müşteri Hizmetleri ve Lojistik Müdürlüğünün tüm fonksiyonlarında çalışarak geniş bir deneyim kazanan Tayfun Can Küçük hem çalıştığı birimin hem de Türkiye operasyonun dönüşümünde önemli katkılarda bulundu.
Bu süreçte, sürdürülebilir üçüncü parti lojistikmodelinin kurulması, yıldan yıla yüksek verimlilik hedeflerinin gerçekleştirilmesi, tedarikçiler ve müşterilerle artan etkinlik ve müşteribağlılığıyla hizmet seviyesinin iyileştirilmesi ve kalitesinin artırılması için farklı projeler yürüttü.
Türkiye Müşteri Hizmetleri veLojistik Müdürü olarak atanan Özlem Önen ise şirketteki kariyerine 2005 yılında Satış-Finans bölümünde başladı. 2008 yılında MüşteriHizmetleri bölümüne atandı.
Müşteri Hizmetleri departmanının farklı bölümlerinde geniş bir deneyim kazanan Önen, pazara satış lojistik modelinin kurulması, ERP sistem değişikliklerinin Türkiye’ye uyarlanması için farklı projeler yürüttü ve Müşteri Hizmetleri müdürlüğü görevini 2015 yılına kadardevam ettirdi.
2015 yılında, EEMEA Bölgesinde Süreç Mükemmeliyeti Siparişten Faturaya Lideri olarak sorumluluk üstlenen Önen, iki yıllık aranın ardından Türkiye operasyonuna Türkiye Müşteri Hizmetleri ve Lojistik Müdürü olarak döndü.