Medya Takip Merkezi’nin (MTM) her hafta yayınladığı araştırma raporuna göre, 14 – 20 Mayıs 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör gıda oldu. Medya Takip Merkezi’nin 14 – 20 Mayıs 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi. Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 485 adet, 185 bin 331 saniye ile gıda oldu. Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Ticaret oldu. Bu sektöre 4 bin 82 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 64 bin 388 saniye oldu.
Listede üçüncü sırada ise Kozmetik yer aldı. Sektöre 3 bin 596 reklam verilirken, reklam süresi ise 64 bin 431 olarak belirlendi.