Sütaş, kurulduğu günden bu yana sütün iyiliğini ve bereketini yayma tutkusuyla, Çiftlikten Sofralara süt değer zincirini en verimli şekilde yönetebilmesini sağlayan özgün iş modeliyle, bireylerin yaşam kalitelerini artıran, mutluluk veren doğal lezzetli süt ve süt ürünleri sunuyor. Türkiye’de her gün ortalama 4 milyon Sütaş paketi açılırken, her 10 hanenin 8’inde bir Sütaş ürünü bulunuyor.
Son 13 yıldır süt ve süt ürünleri sektöründe Türkiye’nin lider markası Sütaş; süt sektörünün en sevilen markası, en güvenilen kuruluşu ve lider şirketi olma vizyonuyla yürüttüğü faaliyetlerini, tüketicilerden aldığı ödüllerle perçinledi.
Müşteri deneyimini en iyi yöneten markaların ödüllendirildiği A.L.F.A. Awards’ta Sütaş, “gıda” ve “süt ve süt ürünleri” kategorilerinde en yüksek puanı alarak birinci seçildi.
Bu yıl dördüncüsü gerçekleştirilen ve Marketing Türkiye ile tüketici araştırmaları yapan Akademetre iş birliğiyle düzenlenen, 46 kategorinin yer aldığı A.L.F.A. Awards ödülleri kapsamında; 12 ilde Türkiye temsili 1.200 kişiyle yüz yüze yapılan ankette; müşteri deneyimi, müşteri beklentileri ve şirketlerin bu beklentilerini karşılama düzeyleri ölçülerek müşterisiyle sağlıklı ve sürdürülebilir bir ilişki kuran başarılı markalar onurlandırılıyor.